Thursday 4 October 2018

Hi There, I'm Back From USA



Ouchhhhhh....

Akhirnya berupaya melawan rintangan2 untuk menukilkan sesuatu di blog ni. Betul2 dilanda "Writer Block" yang agak kronik. Kamu ingat mudah walau hanya melaporkan kembali apa yang kita lakukan Day By Day? kalau tak cukup garam + gula + segala perisa, apa yang kita tulis rasanya "payau", hambar tak berjiwa.

Wahahaha. Ini semua alasan. Bilang saja malas Kita ngerti kok :P

Aku selamat mendarat di bumi Malaysia tanggal 24th Sept yang lalu sekitar 00.15 waktu Malaysia. Terbang dari JFK,  22th Sept jam 2:50PM, sampai di Hong Kong sekitar jam 8PM. Lepas  tu berkejar untuk ke next flight ke KUL kerana layover 1jam 30 minit ja. Gate Cathay Pacific ke KUL nun di hujung sana sangat jauh menapak....

Apa-apa pun, aku sangat bersyukur kerana perjalanan ku ke negara asing, walaupun negara UNCLE sendiri SAM :P  berjalan lancar. Hanya sedikit kekecewaan pada hari 1-2 aku sampai di New York yang 24 jam hujan tak henti-henti. Nak jenjalan susah, nak posing-posing selfie susah, nak pakai cantik2 pun susah... pada hal aku dah plan nak BERLAGAK DIVA kat NYC!

NYC LOVE YOU BABY

New York Times Square Rainy Days


Angan2 nak tampar punggung Mr  Naked Cowboy pun tak kesampaian. Mata melilau mencari tapi tak kelihatan. Semua fully-dressed belaka. Hahahaha.


Ok lah... nanti aku cerita kisah perjalanan ku selama 2 minggu di bumi Uncle ku ni. Jap lagi nak packing mahu ke Germany pula. Nak melawat my HITLER.

No comments:

Post a Comment