Wednesday 29 August 2018

Hi.... salam you all.

Lamanya aku tinggalkan blog aku ni kan? Since 2016 after migrated to jaynesaidin.com gitew...

But hari ini aku kembali lagi bagai ikan pulang ke lubuk. Rindu dengan dunia blogspot hihihi...

Ni aku tolong promote Turkey Tours dari rakan affiliate ku di Turkia Turkey. Mereka ini memang salah satu travel agency di Turki especially di Cappodacia.


BannerFans.com

Setiap kali ada customers ku minta provides tours di Turkey, mereka ini lah agent yang aku guna. Cari saja Mr. Mehmet dan bilang saya dari blog jaynesaidin.com.

Bah.... kenapa tetiba ni pindah lagi ke Blogger?

Selain free.... dan free. Why not? Bersepah website aku kat alam maya ni. Antaranya : jauhmerantau.com  swisdermbeaute.com etc etc


Cantik tak header blog aku ni? Hihihi gambar ni di ambil di The Hague Netherlands 2016


Ok... itu saja untuk kali ini....

P.S nanti aku updates cerita travel2 aku yang belum kutulis lagi. Banyaaakkkkk... cuma malas nulis.

No comments:

Post a Comment