Tuesday 27 November 2012

Nostalgia Persidangan Agung Tahunan Umno

Setiap tahun semenjak 10 tahun yang lalu, saya akan berusaha menghadiri agenda tahunan terbesar parti ini (UMNO).

Saya bukanlah orang besar parti. Cuma ahli biasa yang pernah suatu ketika dulu sama-sama mengembangkan sayap parti ini di zaman penaja dahulu bersama veteran politican Sabah. Ada di antara mereka masih berkecimpung aktif dan menjawat jawatan tinggi termasuk KM Sabah sekarang.

Ini gambar kenang-kenangan yang masih ada dalam simpanan.

Perwakilan Wanita Bahagian P147 Bandau (1996) bersama Dato Nafsiah Omar dan rakan2
 Cuba teka saya yang mana satu? hehehehehehe..

Gambar kenangan bersama PM. Masa ni beliau Naib Presiden lagi
Time ni PM suka pakai baju ala-ala 1 set....hehehehehe..muda lagi time ini tapi rasanya sekarang lebih tampan dan berkarisma. Aura PM tu...

Gambar dan kenangan terindah ~ bersama idola ~ berjaya mendapatkan TT
Ini adalah detik paling manis sepanjang saya terlibat dalam politik (masa itu). Gambar ini diambil semasa perhimpunan bersama rakyat bertempat di stadium likas kota kinabalu.

Taklimat perubahan perlembagaan Umno bersama Datuk Sabarduddin Chik Hyatt Regency KK
Pasti ramai yang kenal muka-muka pemimpin di atas terutama Sabahan. Sudah jadi MP, Senator dan sebagainya. Tahniah rakan seperjuangan.

Something funny
Sabah Umno Convention bersama Cikgu Suriah, Hjh Jamilah dan Arwah Rohani

Yeah... saya pernah pakai baju merah putih

Dato Seri Shahrizat melawat Bahagian

Ya..dulu saya banyak aktif.
Berhenti bila back-stabbing tak tertahan lagi. You all tahu lah politikkan? Nowadays, saya cuma menjadi pemerhati biasa. Kalau terlibatpun, cuma berada di belakang tabir.

No comments:

Post a Comment